Τρίτη 30 Ιουνίου 2009

σημειωση.


λοιπον αν διαβαζεις γενικοτερα για την φαση εδω, αν διαβαζεις τι γραφεται, τοτε μπορει να μπερδευτηκες. δηλαδη επειδη εχεις χασει μερικα επεισοδια νομιζεις οτι αλλα συμβαινουν και στην πραγματικοτητα συμβαινουν πραγματα που δεν ξερεις. απλα μερικες φορες οι συμπτωσεις εκφραζονται με λεξεις που εκφραστηκαν και αλλες συμπτωσεις και οι συμπτωσεις μοιαζουν μεταξυ τους και γινεται της πουτανας. σημερα που μιλησαμε χαρηκα γιατι ειχαμε καιρο να μιλησουμε. απο το πασχα. εχεις βαλει εμ ες εν στη δουλεια και το ξεχνας ανοιχτο? τι θα κανεις το καλοκαιρι? μου ειπες οτι εκανες αρκετα μπανια αρα πρεπει να εχεις παρει αρκετο χρωμα. ουαου. πωπω δεν εχεις και εξεταστικη τωρα μια χαρα σε κοβω. δουλευεις πολυ? λογικα ναι. ( δεν μου απαντησες σε αυτο) επισης δεν μου απαντησες για το αν θα πας διακοπες και που θα πας διακοπες φετος το καλοκαιρι. α, νομιζω μου ειπες οτι δεν εχεις κανονισει κατι ακομα. πωπωπω εισαι μεγαλο αλανι που παιρνεις πτυχιο τον οκτωμβριο. μετα θα πας ελβετια? σε ποια πολη μου ελεγες δεν θυμαμε ακριβως. λοιπον, για να μη σε πρηζω με τις ερωτησεις, απλα θελω να σου πω οτι αυτο που διαβασες δεν ειναι αυτο που νομιζεις ειναι κατι εντελως διαφορετικο και δεν εχει καμια σχεση με αυτο που νομιζεις. εντελως τελειως. και δεν σου λεω μαλακιες. α και κουρευτηκα. :-)

ευχαριστω
τ.μ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

σημασια δεν εχει η ντοπα, αλλα η συμμετοχη.