Σάββατο, 13 Φεβρουαρίου 2010

βαρκιζα τελος





65 χρονια μετα συμφωνια της βαρκιζας, βαρκιζα ΤΕΛΟΣ.



"Εμείς αγωνιζόμαστε για την ειρήνη. Ειρήνη όμως δεν είναι η παύση του πολέμου με την επιβολή του θελήματος του ισχυρού. Τέτοια ειρήνη είναι χειρότερη από πόλεμο.Για αυτό ο Χριστός είπε"Μη νομίσητε ότι ήλθον βαλείν ειρήνην επί την γην.ουκ ήλθον βαλείν ειρήνην, αλλά μάχαιραν"
Πρέπει να επαναστατήσουμε εναντίον αυτού του κόσμου της αδικίας. Επανάσταση δεν σημαίνει αιματοκύλισμα, αλλά ποιοτικό άλμα προς τα εμπρός. Για αυτό σήμερα, η δική μας "μάχαιρα", το δικό μας όπλο, είναι ο λόγος. Στο μέλλον, και για την προάσπιση των λαϊκών κατακτήσεων, για την οικοδόμηση μιας κοινωνίας αγάπης, στον πόλεμο για την οριστική εξάλειψη του πολέμου, ίσως να απαιτηθεί χρήση βίας.
Ο ίδιος ο Χριστός χρησιμοποίησε βία εναντίον των εμπόρων στο ναό. Στην Εκκλησία δεν αναγιγνώσκεται η αρχή του 5ου κεφαλαίου από τις Πράξεις των Αποστόλων, όπου γίνεται λόγος για την προάσπιση της κοινοκτημοσύνης στην πρώτη χριστιανική κοινότητα.Ο Ανανίας και η Σαπφείρα θανατώθηκαν γιατί δεν παρέδωσαν όλα όσα είχαν στην κοινότητα αλλά κράτησαν τα μισά για τον εαυτό τους.Στο πρόσφατο παρελθόν, κληρικοί όπως ο Δημήτρης Χολέβας και ο παπα-Ανυπόμονος ζώστηκαν τα όπλα για τη λευτεριά ενώ ακόμα και οι πλέον συντηρητικοί της Εκκλησίας μιλούν με καμάρι για τον Παπαφλέσσα και το Διάκο.
Κατά μεγίστη οικονομία λοιπόν και μόνο για την προάσπιση των κατακτήσεών του, νομίζουμε ότι ο λαός δικαιούται να πάρει τα όπλα. Μέχρι τότε όμως ας αγωνιστούμε για το σημαντικότερο. Να αποκτήσουν οι εργαζόμενοι ταξική συνείδηση." το εχει πει παπάς ολο αυτο. το ορκιζομαι.


παιρνοντας θεση μαχης στο ταξικο και κοινωνικο πολεμο, χωρις να περιμενουμε ανταλλαγματα: «Δε θ' αφήσουμε το όπλο από το χέρι μας, αν δεν πετύχουμε και τη διπλή λευτεριά: Τη λαοκρατία.». με τα λογια αυτα του Α.Β. στο μυαλο ερχονται οσοι ειναι φυλακισμενοι αδικα επειδη απλα κουβαλουν με θαρρος την συνειδηση της αρνησης του αδικου και απανθρωπου αυτου κοσμου. και παραφραζοντας λιγο τον κωστα αξελο: ο πραγματικός επαναστατης κομμουνιστής πρέπει να κρατάει στο ένα χέρι το όπλο και στο άλλο τα βιβλία του Ρίλκε.

το περιστροφο ειναι σαν ενα ατομικο σωσιβιο και η ενοπλη βια, ειναι σαν μια σωστικη λεμβος, οταν πρεπει να την χρησιμοποιησεις ειναι ο μονος τροπος να σωθειτε εσυ και οι συνταξιδιωτες σου. ή να πνιγειτε.

αν δεν βαλεις τα κλαμματα βλεποντας
αυτο, τοτε διαβασε: εδω και εδω