Σάββατο 9 Μαΐου 2009

το πάρκο της γειτονίας μου.

Λοιπόν μόλις μπανιαριστώ θα πάω στο στρατόπεδο Μαρκόπουλου (χανιά είναι για όσους σκαλώσατε), που γίνεται η 3η Γιορτή Διεκδίκησης του Στρατόπεδου Μαρκόπουλου. θέλω να γίνει το στρατόπεδο πάρκο- ελεύθερος χώρος γιατί είναι κοντά στο σπίτι μου και γουστάρω να πηγαίνω να αράζω στον ήλιο μερικές φορές. Το προτιμώ μερικές φορές από το να πηγαίνω στην αγαπημένη καφετερία στέκι και να πληρώνω 3.60 τον λάτε μου.

να παίζω και τις μπαλίτσες μου στα γρασίδια με τους μαλάκες.

Να ψήνουμε και καμιά μπριζόλα και κοψίδια αν τους φωτίσει ο θεός και βάλουν καμία ντουζίνα ψησταριές και τραπέζια.

Να πηγαίνω εκεί με καμιά κοπελιά να ξεμοναχιαστούμε κανα βράδι με πανσέληνο.

Να πηγαίνω με το φίλο μου που έχει σκύλο να τον κάνουμε βόλτα γιατί μας σκοτίζει τα αρμίδια ώρες ώρες επειδή είναι πολύ υπερκινητικό το γαμιδι και θέλει να τρέχει. Και εδώ στη γειτονία πολλοί έχουν σκυλιά στις αυλές. Να έχει και σακουλίτσες να μαζέψουμε τα κουράδια του αν τυχόν και χέσει στα γρασίδια.

Θα πήγαινα με το ποδήλατο να κάνω σούζες και κολίες και απότομα φρεναρίσματα και τα πάντα όλα.

Θα έψηνα και δυο τρεις άλλους που γουστάρουν να κάνουν σκεϊτμπορντ να ζητήσουμε να κάνει ένα δυο τρία κικεράκια, τίποτα λεντζ, κανένα βερτ κανα ρέϊλ, και ενα μποούλ που το έχω απωθημένο. Κατι σα σκεϊτπαρκ. Να ειναι όμορφο σκηνικό καλοφτιαγμένο, με φώτα. Το καλύτερο στην Ελλάδα.

Θα μπορούσαμε να πούμε και στον κύριο δήμαρχο να κάνει μια τεράστια πισίνα να κάνουμε και μπάνια το καλοκαίρι μη τρέχουμε στις παραλίες και στριμώχνουμε τις κωλάρες μας με αυτές των κοκαλιάρηδων- ασπρουλιάρηδων σκανδιναβών.

Κύριε δήμαρχε και χώρο και λεφτά έχουμε να τα κάνουμε όλα. Ελπίζω μόνο, εσείς και οι συνεργάτες σας να μη μαλακιστείτε ως συνήθως.

Είναι καλό πράμα να σβήνεις από το γκούγκλ έρθ ένα στρατόπεδο. Πρώην, νυν δεν εχει σημασία, και να το κάνεις πάρκο. Μακάρι να γίνονταν με όλα τα στρατόπεδα το ίδιο. Ειδικά αυτό της σούδας γιατί μας έχει καβατζώσει τις καλύτερες παραλίες.

Γενικότερα είναι μαγκιά να έχεις ένα ωραίο πάρκο κοντά στο σπίτι σου.

Το λινκ για το μπλογκ της πρωτοβουλιας χανιωτων ειναι αυτο.πατα το.εχει και την αφισααααα.

Και εχω την αισθηση οτι παίζει ταυτόχρονα και αυτό. Κούλ.

Η φάση εκεί εχει ξεκινήσει απο τις 6. Μαμά συγνώμη αλλα έχω πολυ διαβασμα για τη σχολη και δεν μπορω να παω τοσο νωρις, θα παω λιγο πιο αργα να χαλαρωσω απο τη μελετη για καμια ωρίτσα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

σημασια δεν εχει η ντοπα, αλλα η συμμετοχη.